قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

یارندی کترینگ یکی از بهترین کترینگ های شهر تهران با ارسال غذاهای با کیفیت و قیمت مناسب در کنار شماست! شما در یارندی کترینگ می توانید به دو صورت آنلاین و تلفنی سفارش خود را برای خرید غذا ثبت کنید، این مجموعه در ساعات 12 الی 17 و از 19 الی 23 آماده دریافت سفارش های شما عزیزان است.

یارندی برای ارسال سریع غذا از پیک بیرون بر (دلیوری) استفاده کرده و هزینه ارسال غذا برای محدوده های دورتر بر اساس مسافت تعیین می گردد. اشاره کنیم که زمان تحویل غذا از لحظه سفارش شما براساس مسافت، ماکسیمم بین 15 تا 40 دقیقه طول می کشد، تمام سعی ما این است که غذای خریداری شده را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت گرم ارسال کنیم، همین موضوع باعث شده یارندی کترینگ در میان مشتریان محبوب و پرطرفدار باشد.

undraw terms re 6ak4
undraw accept terms re lj38

برای سهولت خدمات پرداخت توسط شما دوستان گرامی، نحوه پرداخت هزینه غذای خریداری شده به دو صورت است، اگر خرید خود را از طریق سایت و به صورت اینترنتی ثبت کرده باشید وارد درگاه پرداخت سایت خواهید شد و می توانید پرداخت آنلاین و سریعی را تجربه کنید. اما در صورتی که سفارش شما به صورت تلفنی دریافت شده است می توانید به صورت نقد یا دستگاه های کارت خوان به پیک هزینه را پرداخت کنید.

در صورتی که هر گونه شکایت، انتقاد و پیشنهادی برای مجموعه یارندی کترینگ داشتید می توانید از طریق تماس با ۰۹۱۹۱۰۰۱۰۰۷ و  ۰۹۱۲۹۰۰۸۰۱۱به صورت مستقیم با مدیریت ارتباط برقرار کنید! ما پذیرای انتقادات و پیشنهادات سازنده شما هستیم!

خبر خوب !!!
تخفیف رستوران یارندی

همراهان گرامی ، درصورت  ثبت سفارش بصورت تلفنی و یا حضوری از 15درصد تخفیف بر روی فاکتور خود برخوردار میشوید.

شماره تماس های ثبت سفارش